tisdag 10 november 2009

Årets första

Årets första vurpa är avklarad nu! Våran bro är livsfarlig, skulle ut i bodan och hämta bandyklubban och flög ner för trappen. Lyckades styra bort från svanskotan och landade på höften och armen. Snygga blåmärken blev det.
Sedan for jag och spelade innebandy med ett korplag och det var huuuuuur kul som hellst.
Idag har jag extrem träningsvärk i röven och ryggen, men det är det värt. Så det kommer jag lätt att fortsätta med! =)

Hejjrååå



Så här skrev jag först. Tydligen kan jag inte skriva för stavfelen ör ju inte nådiga:

Årets första vyrpa är avklarad nu. Våran bor är livsfarlig, skulle ut i bodsn och hämta bandyklybban och fölg ner för trappen. Lyckkades styra bort fråm svanskotan och landade på höften oc armen. Snygga blåmärken blev det.
Sedan for jag och sepalde innebandy med ett korplag och det var huuuuur kul som hellst.
Idag har jag extrem träningsvärk i röven och ryggne, men det var det värt. Så det komer jag lätt at fortsetta med.


Joie

Inga kommentarer: