söndag 1 november 2009

ännu en helg till arkivet

Ibland är man ju helt dum i huvudet.
När man går in genom en dörr och det står drag, ja då trycker man i alla fall. Fastänn man kan läsa så fattar inte dumhjärnan vad den läser.
Dagens reflektion bara.


Helgen har inehållit massor med bärande, flyttande, städande och sånt. Var på halloween fest med brorsan och kompisar på Haga i lördags. Var himla trevligt men jag for hem tidigare för jag är förkyld och mådde illa och allt snurrade. Tog det säkra före det osäkra och la mig i deras säng och ringde efter mamma.. vill inte ha en repris av händelsen i somras... och nej jag var inte full, såvida man inte blir det på ett glas vin.


Jag har beställt nya örhängen ikväll, två svarta och en vit. Ska beställa trosor imorgon och fixa min dator för batteriet dör på två min om det inte är inkopplat.
Nu ska jag och Sally gå och sova.
Ha en bra vecka!



Nagelakuten
Någon borde lägga pengar på nya skor.

Söt brorsan - Mr Shake a loss

Firre

Snygga syskon, speciellt Marcus- haha

Joie

2 kommentarer:

Karin sa...

Snygging!

Unknown sa...

hahahahahahahaha........

just saw the pics dunno wats bout but funny as hell!!!! say hello to ya bro!