måndag 19 oktober 2009

nostalgisk

Det blev inget godis eller film igårkväll, det blev kesella med clementiner istället.
Jag är inne i ett städil nu och det är ju bäst att smida medan järnet är varmt. Hittade en tung låda med massor med gamla skolsaker. Bland annat finskrivningsboken från 4an, boken om mig, sånghäften och en STEN (?) Varför har jag sparat en sten är ju för mig en gåta. Den var inte ens fin eller något. Hittade även dessa tre saker, två diplom från Jennifer och ett bästishjärta som jag inte vet vem jag delat det med. Men jag skulle gissa på den just nämda vännen.
Jag skulle vilja spola tillbaka tiden och få uppleva allt igen, det vore häftigt!



Undra vem som har andra hälften?


Ikväll har jag varit uttråkad som få och haft huvudvärk, hittade min borttappade matte b bok, åt kesella med frukt och bär, duschade och nu tänker jag sova, och jag ska somna tidigt idag, nu skiiiter jag i mit jet lag. Hoppas positiv inställning hjälper... tveksam dock..
Ser kanske inte så gått ut, men det är det.

Joie

Inga kommentarer: