söndag 18 oktober 2009

modemissar och tandkräm

Vissa saker är ju över förväntan. Bättre än någonsin förut. Skönt att slippa oroa mig över det.

Pite är en håla, det insåg jag igår. Fula äckliga fjortisar som tror dom är något.
Hur dåligt det än låter när man sjunger Singstar så fortsätter man i alla fall. Högre och värre hela tiden. Men fyyy vad vi hade roligt! Stackars Julias grannar.
Mycket trevlig middag och resten av lördagen! Tack för att ni kom!
Idag har jag och mamma städat ur mina 4 resväskor och hela min garderob, herre jösses vad jag har kläder!! Och mössor och tjocksockar och väskor och börsar. Och nej pappa, jag har inte såååå mycke skor som du vill påstå =) Jag fick nya igår haha!
Vilka modemissar man gjort genom åren, hahahaha!
Promenerade med mamma och Sally till coop och handlade massa gott, typ fryst frukt och bär, pasta, tandkräm och kesella. Kan ju bli en god blandning haha =)

Måndag nästa vecka börjar jag skola, matte b och naturkunskap b till och med sista januari. Studiebidrag och schema, haha känner mig som 17 igen. Kul.

Ikväll ska jag se en film och äta godis. Klappa mig själv på axeln efter ett bra jobb idag med rummet. Tack för hjälpen mamma! =)

Joie

Inga kommentarer: