tisdag 27 oktober 2009

livet rullar på



Hoppsan, den hära bloggen hade jag typ glömt bort. Nästan.
Fredag var braaa, träffade min Karin. Lördags var himla kul med utgång på Kalles. Söndag var en skön slappar dag med brödbak och skogspromenad. Måndag började jag matte b och naturkunskap b ska bli intressant. Kvällen avslutades med filmen Snatch och mycket gott sällskap. Nattlig promenad och nattsudd.
Idag har jag haft kemi på Strömbacka, konstig känsla att vara tillbaka där. Köpte Fredriks träningskort på Korpen. Ska först beställa protein och meddela CSN att jag börjat skolan nu så dom kan skicka mitt studiebidrag till mitt konto sedan ska jag krypa i sängs och se Desperate Housewives 5, kanske jag somnar tidigt idag.



Kalles

Snö i Luleå. Prince Charming tycker om det.
Sally ville inte riktigt sitta och posera. Skutta runt i riset var roligare.

Fetaost smörgås a´la Rost. Fy fan vad jag är bra i köket!


Kalles

Kalles




God natt, Joie

2 kommentarer:

sophia sa...

ÅHH. Den dära mackan såg god ut...

Karin sa...

åh det var roligt!! :D Du får skicka bilderna till mig! :) kramar!