onsdag 14 oktober 2009

en helt ovanlig onsdag.

Alltså att man kan ha så mycke skräp i ett och samma rum! Har rensat lite i dag och har nästan fyllt en sopsäck, och då har jag inte ens börjat med garderoben eller den stora byrån... uäääh det vill jag inte ens. Har fyra (!) resväskor som står ouppackade, 3-4 maskiner med tvätt och en på torkställningen redan.
Jag vill sluta må illa när jag äter, jag vill äta mer än 1 macka till frukost. Jag vill äta mer än en kopp te och en clementin till lunch.
Ah jag har ju då inte ont i magen längre i alla fall...det är ju alltid något.. och nej jag är inte gravid om du tror det.

Imorgon hade jag tänkt att kratta gården och sen ska jag till Sophia och hjälpa henne med några dynor som hon ska sy. Efter det ska jag möta Jennifer på stan för shopping och lunch, det var länge sedan vi träffades och det ska bli sååå kul!! =)
Hahahaha jag duschade nu ikväll och vips så sitter jag på golvet och ligger mot glasdörren som flög upp. Men jag lever, bara pytte ont i knäet. Det var mest kul och jag fick mig en rejäl tankeställare; hur jävla klantig kan jag va?!
Att tvåla fötterna när man står upp i duschen är inte smart.
Bara en liten reflektion.

Godnatt...
Joie

1 kommentar:

Sophia sa...

Om du vill kan vi komma och hjälpa/hålla sällskap medans du tar garderoben.. :)

Haha, jag hatar att tvåla in fötterna när jag står upp.. Låter helst bli, läsktigt att ramla ju.
Kram