torsdag 18 juni 2009

Livet ar i symfoni nu.

Idag ar forsta dagen pa 12dagar som jag inte vaknar upp med huvudvark eller far det efter ett litet tag. Fatta vilken lycka! Antligen var jag glad och pigg nar jag vaknade efter en valdigt god natts somn. Idag oser regnet ner men jag ar pa bra humor i alla fall.
Ska strax ivag med hela familjen till pojkarnas skola och sa ar det dags for examen for aldsta pojken. Han borjar til hosten pa middleschool vilket ar en ganska stor grej. Ska bli kul att se hur det funkar hara.
Hade ett valdigt bra samtal med min vardmamma igar, nu kanns allt valdigt bra och harmoniskt med framtiden. Jag och Natalie har en valdigt bra resplan for 4veckor och Julia sammansvetsar med oss efter 2 veckor. Kommer bli saaa himla kul!! :)

Haha, gardagens roligaste citat: "Natalie, ask Joie if my friend can have her number, he really likes her."
Kul att jag gor ett bra forsta intryck! haha :) Hor inte till vanligheten.. :P


Och bara sa att ni vet: Min mamma ar hara om EN vecka. Ofattbart och underbart.

/Johanna

Inga kommentarer: