tisdag 23 juni 2009

I vejt it vo.

Men sry för att jag inte har tid att blogga.

Men jaa.. nu är det officiellt; Jag kommer hem 8onde oktober. Fy fan.
Innan det ska jag resa med min vapendragare Natalie i 4 veckor runt i USA och Julia joinar oss efter 2v. Kommer bli fett bra.

Helgen..trash! Haha, jag gör min vän Karin stolt iaf!
Nämen vi hade kul och jag minns inte ens vad jag gjorde på fredagen.. Eller jo vi skulle ut och dansa arsle, men Franzi är inte 21 och vakten var kinkig så vi kom inte in så vi drog till baren runt hörnet, dansade i 10min och sedan drog vi till seven eleven och träffa massa folk. En hummerlimmo parkerade bredvid mig och ut kommer tre feta medelålders kärringar som skulle köpa snask. Vilken besvikelse, vi hoppades på nå känt folk men icket.

Lördag sov vi länge och åt frukost 15.30.. ehm stört ja. Sedan tränade jag och Franzi i våran källare och sedan var det dags för bubbelbad. Later on så joinade några till mitt hus och jag bjöd på pasta,( fy fan vad jag är bra på att laga mat) bara en parantes så där. Körde lite bärsspel och snackade skit. Söndag drog jag till Manhattan och fikade på FIKA som var en besvikelse, hade typ inge kakor som jag tycker om. Eller jag tycker ju inte om fika så mkt egentligen. He ska vara sliskigt och choklad. Sedan drog jag till Bronx och blev bjuden på middag på restaurang. Sedan blev det buss tillbaka till Montclair med en dyngsur Natalie. Hon hade promenerat och jag åkte bil, mohahah! Jag löpte som en gasell för vi blev lite stuck in traffic på väg dit så jag trodde jag skulle missa bussen. Men självklart var den 7min sen, jag var svettig.

Så jävla ruttet, kollade på Michel aus Lönneberga häromdagen. Va äre för jävla skämt?! Hans namn är ju för helvete EMIL. Men nog skrattade jag mig harmynt när lille Emil sitter i snickeboa och muttrar på tyska.
Eller Pippi Langstrumpf som bjuder alla på godis och lyfter en häst som om den vore av papp.
Det finns ju vissa likheter mellan henne och mig, men inte är det styrkan eller pengarna.



Imorgon ska jag gå till tattoo studion och snacka med duden dära och se va han har och säga om min idé, sedan ska förverkliga idéen nästa vecka. Perfekt. Min mamma ska faaan sitta dära och titta på. Varför får hon veta sen :)

Imorgon är det EN fjuttig dag tills dom är hära... Koooorv, ooost,, brööööd.... choklad.. Ah.


Auf wiedersehen. Eller som vi säger i Sverige, Tjarrå!

2 kommentarer:

Sophia&Lydia sa...

Ja men det är bara komma och låna på det ;) hehe. Åh så roligt!! Hur länge blir hon där?
Här är det bara bra, hoppas det är det med dig också. :) Kramar

Marcus sa...

Aah men hej bah!
Borde inte vi skypa idag eller imorrn? Jobbar lite mer normala tider i vecka :)

Hur knasigt låter inte "till snickeboa ränner jag, hopp falle-ra" på tyska?