tisdag 16 juni 2009

Efter en shoppingtur och en fin kommentar är jag på G igen.

Idag har jag köpt:

- Svarta jeans
- Blåa jeansshorts
- 1 röd t-shirt
- 1 grå t-shirt
- 3 trosor
- 1 par sockar
- Tandborste + tandkräm

Faan vad jag är nöjd med mina nya inköp! Allt gick som smort. Nu är jag på bra humör igen, dock har jag fortfarande huvudvärk. Solen har skinit idag och inte en droppe regn. Hallelujah!
Imorgon vill jag inte vara mig själv!
Tränade med Oscar igår och gjorde en övning för magen, gjorde 180 reps åt höger och 180 åt vänster. Sedan ett par set raka, ska köra rygg och "mitt" på magen ikväll. Och jaaa jag kör lugnt!

Blev såå himla glad igår när jag kom till gymmet och var på dåligt humör nått så jävulskt för att jag fick ett jävla konstigt besked av min värdmamma när hon kom hem.
Möter i trappen en av killarna som jobbar dära, han tittar på mig och säger hej. Vänder sig sedan om igen och ler och säger "Wooow, du har gått ner i vikt!! Snyggt."
Tack som faaaaaan! Sånt blir man genomglad av.
Sedan är det en kvinna i 25 års åldern som rå stirrar på mig och Franzi hela tiden när vi promenerade runt på löpbanan. Självförtroendet lyste igenom och jag var snygg, klart som fan att hon kollar.
Haha, jag måste ju peppa mig själv lite :D

/Johanna

1 kommentar:

Karin sa...

Klart folk kollar, du är HET!!!