onsdag 13 maj 2009

Idag vågade jag.

Jag är rätt så jävla stolt över mig själv idag! Jag gjorde en framåtvolt på studsmattan (jag veeet, ingen big deal lixom). Men jag har varit rädd som faaan och bara stått och tvekat i typ 21år. Men nu jäklar hände det! Ganska skillad är jag också (typ inte), så jag kunde inte sluta göra volter, det var ju hur kul som helst.
Vi väntar med bakåtvolter ett tag till, vad sägs om 21år?

Idag åt jag och F kebab (kabab heter det i amerikat) det var gott men dressing i mängder. Jag vill på Adana och äta en kebab special, yummi! Eller en chicken tikka från Subway ♥

Idag är det ☀igt så jag och pojkarna ska leka ute. Var på posten idag och skickade ett paket till Svearike, surprise för den som får mottaga det!

Nu är skolbussen hära vilken minut som helst. Herrå!

J.

Inga kommentarer: