tisdag 12 maj 2009

Happy birthday cuzz!




FEMTON ÅR SEDAN?!?! Vaaaaaa, kan det vara möjligt?! Jag minns det som igår. Min lilla kusin kom till världen och jag blev stora tjejen. Jag tittade på den lilla bebisen som sov i sin säng, jag strök henne på kinden och var stolt. För jag var stor tjej nu. Hon var liten och söt och jag låtsades att hon var min, jag fick mata henne med välling och jag pussade på henne. När hon blev äldre hittade vi på hyss. Under en resa till Björkliden med mormor och morfar var jag som en liten mamma åt henne för hon var grinig och jobbig. Ingen mat dög och mormor och morfar var tråkiga. Jag tyckte moster var tråkig som inte lät mig bada ensammen i havet med henne, 3år gammal, "men hallå moster, jag kan jö simma." Johanna 10år

Frida är hennes namn men jag har alltid kallat henne "lillkusen" men det får jag allt bra sluta med nu eftersom hon är bra längre än mig.
Det finns många likheter oss emellan, lyssna på mina råd. Du vet "gammal och vis".

Ha en bra födelsedag SKRUTTUNGE!!
Älskar dig min stora lilla kusin.

Jag lär väl få skit av henne för dessa bilder, men hon är klen så det är lugnt ;)


/Bompis


Inga kommentarer: