tisdag 28 april 2009

Vart tar dagarna vägen?

- Finn ett fel. Inte ens det har jag tid att att gå och fixa.


Alltså jag har fan it tid och sitta hära och skriva om mitt liv, jag har fullt upp att leva det.
Man är ju lite busy som stay-at-home "mum". Jag är bara mamma på låtsas, men fan så mycke jobbigare det är.
Nu ska jag vika tvätt, handla lite krubb, köpa fula kläder till kvällens födelsedagsparty och sedan ska jag till parken och picknicka och sola. Det är ju fan över 30º nu om dagarna. Dock imorgon ska det bli 15º och regn.


Grattis till världens bästaste Sally som blir 4 år idag! Miss u darling!! Hoppas dina föräldrar ger dig en tårta, det hade jag gjort om jag var hemma.

J. - Med nya fina fräknar

1 kommentar:

Mamma sa...

Sally tackar för gratulationerna. Hon fick korv i födelsedagslunch av farmor och farfar+ ett Dentalben av mig.