söndag 26 april 2009

- Jag är svettig mellan korvarna.

Helt ärligt har jag inte haft tid att skriva hära. Och jag har det egentligen inte nu heller, vad vi har gjort i veckan får ni veta på måndag.

Igår kom tjejerna över och vi grillade, drack bärs, hoppade trampolin och surrade på ända till 6 på morgonen. Det var underbart varmt ute och vi satt i kjol och linne.

Idag for vi till parken och solade och hade picknick, sedan hämtade vi upp Giada på flygplatsen efter 1 veckas Italien semester, åkte tillbaka till parken och chillade. Åt middag på donken och såg sen Moulin Rouge - inte alls vad jag hade förväntat mig av den filmen. Den var lustig.

"- Jag är svettig mellan korvarna." Natalie
"- Inte jag, för jag har bara en stor bulldeg, inga korvar." Johanna
"- Jaa, din mage börjar ju som under brösten. Min är bara här nere. Det är ju värre." Natalie

Det här säger vädret i Montclair. Tyligen ska det vara samma för nästa vecka. U n d e r b a r t ! ! Dock så var det iiinte bara 14 grader på natten, det var 22. I skrivande stund 23.00 är det hela 24grader.



Sov så gott! För det ska jag göra med min nyinsatta AC i rummet (är ju aldrig i samma klass som mitt källarrum på Klubbis ♥ )

Mamma - alla saker i min resväska som inte är mina, är presenter till dig. ♥

J.

1 kommentar:

Mamma sa...

Njut du bara! Vi har +4 och ösregn. Inte det minsta mysigt.