onsdag 29 april 2009

Torkel i knipa

Pratade med min kära vän Karin i Göteborg idag. Jag har alltid vetat att hon är galen och helt barkad, men nu är hon på topp!

Karin och hennes vän hade varit på krogen och var ganska så fulla (läs; väldigt mkt), på väg in till sin lägenhet så möter dom grannarna. Dom hälsar och typ så hära lät konversationen;

Karin- "Men heej! Vi borde ha grillfest nån kväll!"
Grannen- "Jaa det vore kul, men vi är ju inte lika unga som er. Vi har ju barn."
Karin- "Haha, jamen vi kan grilla dom!"


Kille - Tja, kan jag få en cigg?
Karin - Nej.
Kille- Kan vi hångla då?
Karin- Nej du är för ful för mig och din morsa går av för en hundring

Här är anledningen till uttalandet: http://www.youtube.com/watch?v=5r1G5IFAr3I



Hahaha!!! Ääälskar dig baby!

J.

1 kommentar:

Karin sa...

hahaha! Det här var ju då bland det värre jag sagt. I vanliga fall är jag ju rätt snäll. För det mesta.
I love you too baby!