torsdag 29 januari 2009

SLÄNG ER I VÄGGEN IDIOTER!!!!!!!!!!!!!!

Alltså nu är jag förbannad!
Helvetes jävla Bank of America kan ju ta sig i arselt! Betalade på mitt gym $60 den 27/1, några timmar senare gjorde jag en överföring på $20 för att jag låg på - $3.
Då har dom satans jävlarna tagit en avgift på $25 för att jag låg på minus några timmar.
200 JÄVLA SPÄNN!!!!!!!!!!!! Är dom jävlat dumma i dumskallen?!?!
Jag hatar bank of america och får jag inte tillbaka dom pengarna ja då förlorar dom mig som kund. Bankhelvete! Dom strular då tamej fan bara! Amatörer!

Anledningen till att jag betalade $60 istället för $40 på gymmet var för att det varit nå tjorv med autogirot så det har inte gått att genomföra överföringen för dom. Istället för att ringa och säga det så får du en straffavgift på $20 alltså 120 spänn!!

Vilka jävla satans fittidioter!

Ursäkta mitt språk! Men jag är arg.

Inga kommentarer: