fredag 30 januari 2009

Pinsamt värre!

Ca 320:- på ingenting... men det är lugnt, jag har ju ändå såå mycke pengar!
Äeh, nu ljög jag.

Idag är det fredag och min hostdad tar kidsen med sig idag och åker iväg för en helg av skidåkning. Det betyder ledig helg för mig =) Den ska spenderas i Franzis hus, på nätterna iaf.
Vi ska på en latino klubb ikväll med en massa aupairtjejer, sen ska vi ha pyjamasparty hos Franzi 6stycken. Lördagen spenderar vi i gallerian med massage, mat, pröva fula kläder och dricka kaffe. Sen ska vi ha filmkväll, bara hoppas alla dyker upp! Tvekar ju. Men under kan ju ske, som igår till exempel.
Söndag ska vi kanske på bio men först träna.

Alltså imorse höll jag på att döööö av skratt. Mina värdföräldrar har diskuterat fram och tillbaka hurvida dom hade ett par extra täckbyxor som var lite större som jag skulle kunna låna för skidåkning. Så imorse kommer min värdpappa med ett par svarta byxor som han stretchar ut för att visa hur stora dom är.

"Här Joie är täckbyxorna jag pratade dom. Kolla hur stoooora dom är!!"
"Hah, det där är mina regnbyxor ju..!"
"Jaha... ehm.. ops... ojdå... eehhhmmmm.... S, vi måste skynda oss till tåget nu!!"

Pinsam situation för honom, jag skrattade bara för jag vet att jag har stora byxor!

Håller på att tvätta idag.. 4 maskiner blir det. Två av fyra är mina, handukar i ena så det går snabbt att vika. Well well, vi hörs!

/ Jo

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha stackars eva som måste läsa allt jag skriver.. hälsa henne att jag är en oseriös kvinna i mina bästa år!