onsdag 28 januari 2009

SOVER DU JOIE?!?!?!

Usch vad jag är seg. Min hjärna är full i snor och jag nyser konstant. Idag (IGEN) är det en snowday så skolorna är stängda. Det betyder ju att jag har pojkarna hemma heeela dagen, morgonen började bra; pojkarna spelar Wii och jag sover bredvid dem.

"Sover du Joie?!!"
"Ehhmm nääää inte alls, hur skulle jag kunna göra det i detta oljud från Wiiet?!"
Kan tillägga att jag kan sova var som helst, hur som helst och när som helst.

Igår satt jag i soffan och sov under deras lektion i fäktning. Sov på köksbordet häromdagen när pojkarna åt frukost, jag har sovit på toastolen, sittandes i 1timma, jag somnade nästan i duschen igår i gymmet och jaa mer behöver jag inte säga. You can call me Prosit or Trötter.

See ya, don´t wanna be ya!

/ Snorkusar och näsdukar.

Inga kommentarer: