onsdag 14 januari 2009

Not cool man!

- 10 grader är inte OK! Hemma hade jag inte klagat alls, utan klätt på mig och traskat ut.
Men här är det kallt ända in i själen! Det blåser och är svinigt. Sen att jag inte har en riktig vinterjacka, täckbyxor eller kängor bidrar ju också rätt hårt. Så det får bli löpning på rullbandet i källaren, och en träna armarna eftersom jag inte kan fara till gymmet ikväll.

Och ja jag ligger i sängen och slöar idag också. Ska masa mig neråt nu och sätta igång en maskin med tvätt och sen äta lite mellis. Sen ska jag till en bokaffär och hitta mig en bok för skolan. Köper man den ny kostar den 850:- känns inte så passande.

- Jag fick en uppenbarelse igår kväll... Nu vet jag vad jag ska göra.

/Johanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

-10! Vi närmar oss -20 nu.Uppenbarelse? Du och dina ideer. Vad ska du nu hitta på?
Lycka till med studierna. Hälsn. från mamma och Roger.

Anonym sa...

Vännäs är värst, -22 grager och strålande sol.
Hade jag varit pigg skulle jag klätt mig och tagit en lååångprom, har varit förkyld hela julledigheten. Frida tycker det är himla lungt hemma då jag varit hes i en vecka nu, Ha, ha...
Vad är det för kurs du läser?
Kramar från Moster och gänget!
Ps. Tack för julkortet!

Johanna Lundberg sa...

Mamma: Hahha jag berättade ju för dig om min idé.

Moster: Jag läser Business organization and management.
Hahha, jag förstår Frida! Skönt ;)

Kram på er!

Anonym sa...

var glad med -10! .P
under förra veckan va det -29.8!!
jättekul väder för längdskidåkning med skolan.(a)