tisdag 13 januari 2009

Min första skoldag på college i USA!

Äntligen tisdag och dags för skolstart! Anländer till en fullpackad parkering men hittar en plats för min mini van bredvid en Hummer ♥
Möter upp Franzi och Jolie och då berättar dom att dom redan har stött på våra grabbar från gymmet. Jag blir sjuuukt avis och hoppas jag får träffa dom också.
Vi hittar vårat klassrum och traskar in, frågar om vi är rätt och läraren börjar svamla och driva med oss. Jag tittar mig runt och ser tre välbekanta ansikten, grabbarna! Tänker tyst för mig själv att vi skulle ju inte alls ta samma kurs, men jaha kul iaf! Dom skrattar åt oss och Marcus säger att jag ser väldigt förvirrad ut. Och det var jag eftersom läraren svamlade, men till sist säger han att vi är rätt och vi sätter oss ner.
Då ställer sig killarna upp och börjar gå, vi fattar ingenting och sen säger en av dom "erhm.. oops. VI är i fel klassrum.".
Jag och Franzi blir sjukt nöjda och jag frågar då Marcus "Vem var förvirrad sa du?!"
"Erhm... John sa att vi skulle vara hära.. tror jag."

Seeen så kommer söt Will in och han ska ha samma kurs som oss! Jippie!
Summa sumarum så träffade vi 4 av 5 polare från gymmet! Lyckad dag eftersom vi inte trodde vi skulle träffa dom alls på flera veckor eftersom skolan är stor.
- Ödet.

Läraren var helschysst och surrade på och drog skämt, vi slutade efter en timma och for till Julia och lagade mat. Jag kelade mest med Kathelyn Noelle som är en väldigt söt liten bäbis som bara ville sova i min famn!


Stort Grattis till Sophia och Lars som fick en liten Lydia igår!! =)

/ Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack vännen.:)
Har du träffat några intresanta pojkar?`Det får du ju berätta mer om.
Btw, jag har lite bilder på Lydia nu uppe på bloggen. :)
Kramar