lördag 10 januari 2009

I think I am in love.

Middag på Tick Tock istället för Applebees eftersom det var knökat! Sen dans på Diva som alltid är kul! Efterskiva på Dunkin med bagels och donuts, sen fortsatte vi till what-ever-hans-namn-är och hängde ett slag tills alla var trötta och for hem.















Seg utavhelvet idag, men vi drog iväg och åkte skridskor. Dom var hyffsat slöa och inte lika sköna som mina hemma.. Det var fullt med folk och trist att bara glida omkring i snigelfart.
Så vi for till gymmet istället och tränade. Gjorde reps- pb i knäböj och sen donkyraises (http://www.exrx.net/WeightExercises/Gastrocnemius/WTDonkeyCalfRaise.html ) med Franzi + 20kg på ryggen. Det var kul, en övning som känns sköööönt i vaderna! Älska!

Barnvaktar grabbarna som sover och jag sitter här och ser Ladder 49 och hänger på facebook.
På tisdag börjar skolan och jag längtar faktiskt! Inte direkt efter pluggandet, men livet på college..
Dags att sova strax, jag är dödstrött och NY och Manhattan (förhoppningsvis åker jag hem med en vinterjacka) väntar på mig imorgon om vädergubbarna tillåter. Vi är nog in love nu, äntligen!
/Johanna

1 kommentar:

Doublebanker sa...

his page was automatically translated from Swedish.

Looks like a lot of fun