torsdag 8 januari 2009

Playing with the settings on the camera.

Detta är inlägg 100 på min blogg! Så det förgyller och firar jag med tre bilder på mitt fräkniga tryne!

Jag hittade en rolig funktion i min nya kamera idag! Man kan ställa in om man vill ha mörkare eller ljusare hudton på personen. Det passar ju perfekt så hära i bleka vintertider! Ser ju dock bara ut som att jag har tre olika nyanser av foundation! Haha.
Här är 3 olika hudtoner;


Ljusare

Originalet

Mörkare och fan så mycke snyggare och fräschare! Längtar till sommaren och solen.

/Joie

5 kommentarer:

Anonym sa...

På den ljusare bilden är du ju nästan lika blek som mig =P

Anonym sa...

Du är lika fin på alla bilderna.. ;)
Jasså? Vad hette boken nu igen... Det är ju bra att du gillar den iallafall trost namnet ;P hahaha!
Nu johanna, är det nära. IDag är det meningen att knodden ska dampa ner. Men jag tror jag får vänta några dagar till.. :/
Kramar

Anonym sa...

Du är ju alltid snygg!! Oavsett "solbränna" eller ej.
KRAM!!!!!!!!!!!!

Marcus sa...

Men så fejk! Du har ju helt klart solat solarium och färgat kläderna med kritor. Sen håret måste du ha ändrat med olika peruker. Sånt där går ju inte att ändra på så där lätt. Såg att du hade tagit en svartvit bild för ett tag sen, hur fungerar det? Nu för tiden finns ju bara färgkameror. Du kanske uppfann en tidsmaskin och åkte tillbaka till 1811, tog ett kort med en kamera från den tiden och åkte hit till nutid och helt plötsligt hade du färglösa kort. :D

Johanna Lundberg sa...

Marcus: Hahah din fantasi är sjuk! Jo jag kan ändra färginställningarna, grått, brunt starkare färger, ljus mörk etc. Schysst! Jag älskar min nya kamera! Slår mina vänners med hästlängder!

Mamma: Hahah du är partisk du ;)