fredag 16 januari 2009

Mitt liv är förstört!!!
Det finns två nattklubbar i New Jersey. Den ena i Montclair där jag bor och den andra i Clifton som är 15 min bort. Där är det mest brats och dom spelar bara techno och house- vilket är väldigt trist efter ca 1 timma!.
Diva Lounge däremot som är ca 10min gångavstång från mitt hus, där spelar dom RnB och stämningen är skön! Det är stället där vi är ut nästan varje helg. Dom har nu tappat sitt serverings tillstånd i upp till 120dagar pga bråk utanför och i klubben, tre vakter (en av dem dricker när han jobbar) stal en börs från en kille och åkte dit för det. En tjej påstod att hon blivit slagen i huvvet av en annan tjej med en flaska (då var vi där).
I höstas var det skottlossning, dock ingen kom till skada. Ghetto Montclair! Haha!
Det är en klubb med mest svarta coola människor, och ja det är lite gangsters ibland. Nu låter ju detta som en farlig och dålig klubb.., men det är det inte!
Vi ÄLSKAR stället och är nu väldigt ledsna att vi inte kan gå ut dära mera! Så ikväll ska vi till South Park (en bar i stil med Kalles typ) och chilla. Life goes on!
/ En väldigt ledsen Jo!

Inga kommentarer: