lördag 17 januari 2009

Jag hittade min stooooora kärlek i shopping centret idag!

Idag blev jag väldigt lycklig! Eller lyckligARE. Jag hittade the love of my life i en affär!
Bruna och fina, och nu är dom mina! Rea!
Köpte även en scarf, Victorias Secret läppglans (usch va tjejjig jag har blivit på sistone!) och så salt som man ska scrubba upp händer, kropp och knopp. Ska tydligen vara bra, svider gör det säkert om man har minsta lilla sår!

Och ja mamma och pappa, det var faktiskt nödvändigt med ett par skor till!

/Johanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, inte nu igen! Nu måste du söka hjälp för ditt skoberoende.

Johanna Lundberg sa...

Haha, man kan aldrig ha för många skor!

Marcus sa...

Exakt! Man kan inte få för många skor, det är omöjligt. Dock kan man ha för många tår, skulle vilja skänka bort en eller två så att jag får på mej mina subway-shoes! :)

Johanna Lundberg sa...

Hah! Du har ju mer skor än vad jag har! shoeholic ;)
haaha, subway shoes? say wut?