lördag 13 december 2008

Fulsnygg.

Rethosta är inte kul. Det kliar ständigt i halsen och jag måste hosta. Och jag har sjuuuuk träningsvärk i magen så det gör ont. Jag har hostat hela natten och haft svårt att sova. Måste gå till apoteket och köpa hostmedicin.

Ikväll ska vi åka till New York och de fiiina kvarteren! Jasmina´s hostparents har en lägenhet dära som vi ska få låna till imorgon. Ska till Webster Hall och dansa hela natten lång! Imorgon ska vi strosa lite på Manhattan. Har nog bestämt mig för att det blir en sportig kort jacka i vinter. Den ska vara fulsnygg i nån nördig färg, kanske =) Det kommer sluta med att jag köper en svart. Hittade en jacka som var jävligt frän! Meen den var turkos och jag var väl inte så inne på den färgen.
"Naaah, it´s turquoice!"
"Sooo?!?! You are the only one whom can wear that color!"

Dags att packa väskan, duscha och äta frukost (12.40!)

/Jo

2 kommentarer:

Marcus sa...

Värst vad du gör en massa saker, du sitter inte direkt med armarna i kors :) Det är bra att du hittar på mycket, ett år går så jäkla snabbt. Sitter själv på ett internet-hak i uppsala och slappar, ska på intervju för ett jobb imorrn. Börjar dock bli lite nervös nu, måste ta några stora beslut innan jul. Har inte haft tid eller internet på sistone, vi borde tusan snacka på skype till veckan!

Johanna Lundberg sa...

Nej da, det kan jag ju gora pa dagarna nar pojkarna ar i skolan! Da gor jag inte mycket! Jo jag horde det, eftersom vissa aldrig ar pa skype sa far jag veta saker fran vara foraldrar istallet =) Segrumpa!
Ja det maste vi ju gora, eftersom vissa maste styra upp julklapparna sjalv i ar! Hur ska detta ga?!?!? HAHAHA!