fredag 12 december 2008

Kraxxxxxx

Var på en tysk restaurang igår med Julia, Franzi och Julias hostdad John.
Foratten blev en nudelsoppa som jag och Franzi delade på. Usch va ackliga nudlar, dom såg ut som larver och smakar vaaaldigt skumt! 
Jag tog nå kott med sås, morotter, rod kål och potatis klump. Allt var gott, forutom potatisen. 
For den smakade PALT! Dålig torr palt. Och det var inte vad jag ville ha till en kottbit direkt. 
Sen åt vi efterratt som var snuskigt god, det såg ut som att jag hade svalt en badboll. Min mage var sprang fylld! Var sååå mycke mat!

Dagens tips: Fall inte upp ditt blota paraply rakt i ditt eget ansikte, det blir valdigt blott!

Jag har såå mycke traningsvark i magen. så det gor vaaaldigt ont nar jag hostar. Vilket jag tydligen gor hela tiden nu mera.
Kraxxxxx 

Nu ska jag promenera till bilverkstan och hamta ut våran bil, ANTLIGEN ar jag manniska igen! Sen ska jag och Franzi kolla på en vinterjacka åt mig, återstår att se om jag ska ha en lång, kort, sportig, finare eller vad tusan jag ska ha. Ett balte måste jag kopa, mina byxor sitter inte riktigt dar dom ska langre. 

/Jo

Inga kommentarer: