söndag 21 december 2008

Blöta New York, när ska jag börja älska dig?

Idag var NY blött! Det regnade och var slaskigt. Julgranen var en besvikelse men Mc Donalds överraskade. Tur det. H&M var sig likt, hittade ett linne och en långärmad tröja. Har tittat på en kamera idag, den var snygg, ännu snyggare var killen som jobbade dära. Dit kommer vi def tillbaka! Nu ska jag slå in julklappar, hela 3 stycken! Skönt att det är klart.
Susan berättade för mig igår att hon är ledig i 2 veckor från imorgon vilket betyder att jag knappt behöver jobba! Sköhööönt för mig! På torsdag är det julafton, jag får öppna paket! Jippie!
Imorgon ska jag kicka ass i gymmet! Är peppad på bänkning och böj. Sen blire formcheck! Usch för blekfetto.

Alla älskar New York, ja det är coolt och stort och där finns allt... Men än så länge äääälskar jag det inte. Inte än, men snart! När det är bra väder igen... Inte piss slask.


Italien och Tyskland

Den "stora speltakulära" julgranen vid Rockefeller Plaza.

Skridskoåkning i Rockefeller Center






/Jo med fuktiga tår och lockigt hår

Inga kommentarer: