tisdag 7 oktober 2008

Första gympasset avklarat!

Ny dag och nya äventyr!
Idag var jag och Franzi på banken och skaffade oss varsit bankkonto och Visa- kort. Nu har jag tre ;)
Sen for vi hem till henne och tittade på hennes heta värd-pappa och sen åkte vi och åt pancakes med färska jordgubbar!

Huh, tjejerna vill att jag följer med till en nattclub på Manhattan på fredagkväll, men det är bara det att bussen går hem först på lördagmorgon 8.30. Har inte sååå stor lust att hänga dära tills då. Nåja vi får se hur det blir!

På lördag ska jag på pedikyr, gratis sådan! Lyxigt :)

Mitt första gympass på mitt nya gym skedde idag, i sällskap av typ 10 stora svarta män ;) + några små fjuttiga taniga grabbar! Hähä, efteråt var Julia avis eftersom hon gick på boxningen som bara var tjejer på.


Dags att sova, ska på ikea imorn, det kan tära på krafterna ;)

/Jo


Inga kommentarer: