måndag 6 oktober 2008

Slapp dag

Fy vilken slapp dag! Råkade ta en tre timmar lång powernap efter att pojkarna farit på skolan. Lär bli svårt att somna ikväll! Han dock köra Wii-fit i 30 minuter innan jag somnade till Våra bästa år! Upptäckte igår att det är fel storlek på mina nya löpardojjor, det är 40 och 2/3. Det var iinte vad jag bad om i affären! Så nu måste jag dit igen och byta, jobbigt!


Ska träffa tjejerna på Starbucks ikväll, dricka godsaker och snacka skit ;)
Ska åka till IKEA på onsdag med Franzi! Ska köpa ett riktigt svenskt påslakan, här har dom ju bara lakan och täcket ligger på. Och så ska jag köpa en kudde och en blomma :)

Nu ska jag gå ner och möta pojkarna vid skolbussen, sen äre fullt hus igen, friden är över för denna dag ;) haha!

Och för er svenskar så är det ju snart godnatt ;)

/Jo

Inga kommentarer: