onsdag 8 oktober 2008

Ikea tripp

Dagens tripp till Ikea var spannande! Vagtullar, highway, tva forvirrade tjejer, manga vagalternativ. Pjuuu, men vi tog oss dit iaf och sa parkerade vi framfor kottbulls- skylten sa vi skulle komma ihag vart vi hade parkerat. Vi at lunch, shoppade lite och sen akte vi hem igen. Sa nu har jag en ny kudde, sangklader och annat som var onodigt ;) Aven en tub kaviar, brunsas och ballerina kakor :)


Ikvall ar det fodelsedags kalas for min vardpappa sa jag ska vara barnvakt, jippie! Jag som hade tankt fara pa gymmet och avreagera mig lite, eller mycket ;)


Weeellweell, det far bli imorgon kvall beroende pa nar Lois kommer hit och ska ha mote med mig sa jag far veta allt jag behover om Ameria och aupair ;)


Dags att kolla hur det gar for pojkarna med deras C.S.I :)


/Jo

Inga kommentarer: