tisdag 14 oktober 2008

Med mål i sikte!

Nu är jag på G! Motiverad och med mål i sikte! Var på gymmet med Franzi idag, hon gick in med mig till "vikt-rummet", tittade lite snabbt runt och sa att hon skulle gå till ett löpband istället ;) Ha ha! I alla fall så gick passet jätte bra! Körde biceps och triceps för allt vad jag orkade! Sen kom Franzi tillbaka med en kamera och förevigade mig. Kul :) Sen ikväll hade jag tänkt fara med tjejerna på ett kickboxnings-pass klockan sju. Men 6.35 ringer Julius till Jack och säger att dom blir sena hem. Happ, det var den träningen åt pipsvängen! Imorgon ska jag ut och springa en runda! Döda rygg på torsdag!! :D

/Jo



Bicepscurl i cabeln

2 kommentarer:

Ewa sa...

Hello Jo-jo!!!

Jagfick också mixra ett tag, innan det funkade, men när jag sedan hjälpte 2 kompisar funkade det direkt...
Det finns en enklare besöksräkanre på sid: http://www.easycounter.com/se/
Den har jag på min hantverksblogg.

Iaf så måste man ju först registrera sig, men det har du säkert gjort. Sedan måste man klistra in en kod, när det gäller den jag har, på "huvudsidan" på ens blogg. Efter det så kan man då klistra in det andra: besökare just nu, idag, denna vecka etc i sidan. Du ska välja att ha en gadget i html.

Hoppas du förstår hr jag menar, denna tidiga timme, då jag knappt vaknat. Säg till annars, så ska jag försöka förklara bättre.

Idag ska vi och börja tömma våran mosters lägenhet lite smått. Trist, då blir allt så deffinitivt...

Å va jag avundas dig. Vill också vara ung, och aupair.

Kramis
/Ewa

Anonym sa...

AAaargh! Jäkla snygging!