onsdag 15 oktober 2008

God-snarra och tyska.

Hah, ikväll var jag på Starbucks. Med 12 tyskor! Och jag fattade ingenting, förutom ordet frågetecken! Måste nog lära mig tyska, eftersom mina nya kompisar är tyskor. Ska nog ta och ringa den där svenska tjejen som bor här om kring, och den isländska :) Tyskorna är vana att det alltid bara är tysktalande så dom kör bara på och sen frågar dom mig nått på tyska och jag skrattar och säger "Huuuh??" Då ber dom om ursäkt och frågar om jag inte är från tyskland.

Körde Wii-fit aerobic idag 30min, och rockring. Det är kuul :) Sen var jag ute och powerwalkade i 45minuter. Håller mig i skinnet än! Tre dagar avklarade :)
Synd bara att mitt sverige-paket kommer i veckan... Där är det god-snarra! Riktigt godis! Men men dom får snällt ligga i min låda med det andra och vänta tills en ätardag om många veckor!


Sov dags nu, klockan är 23.05. Snart dags för er där hemma att stiga upp :)

/Jo

2 kommentarer:

Ewa sa...

Va duktig du är.

Vi har ett Nintendo Wii. Kanske man skulle köpa sig den där aerobics-saken? Rockringa har jag inte kunnat på en massa år. Den rasar bara ner hela tiden... =( Men en gång i världen så var jag kanonduktig på det.

Va roligt ni verkar ha. Kul!

Kram
/Ewa

Anonym sa...

I Gbg säger man också "Huuuh?" istället för "Va?" haha :P