måndag 13 oktober 2008

Aaaarghh! Jävla skitdag!

Det gick skit dåligt på gymmet idag! Hade ingen ork alls. Piss!

Sen när jag kommer hem och ska göra mig färdig för att fara till Franzis kalas så säger mina host-päron att jag måste jobba till 8.15pm ikväll för att Susan ska bowla och Julius ska på ett möte.
Sen blir Susan grinig på mig för att hon inte minns att jag har sagt att vi ska till Franzi idag (påminnde även henne klockan halv fyra.) Hon säger att jag måste ju faktiskt ställa upp eftersom det är så mycket på måndagar. Att hon alltid måste bowla.
På mitt schema står det att jag slutar 6.15pm varje dag. Dom kommer hem 7 varje dag, och inte säger jag nått om det. Men om jag ska på nått, då äre inte lika okej. Då ska jag passa tider efter dom. Sen frågade Julius om det var ett överraskningskalas eller om hon bjudit oss, jag sa att hon har bjudit in oss. Då svarar han "Jaha, men då gör det ju inget om du kommer sent."
Nää det är ju bara det att jag ska hämta upp 4 andra tjejer som också ska dit. Men visst,, Franzi kan ju sitta själv och äta sin tårta!

Framförhållning... hallåååå?!?!?!?!

3 kommentarer:

Malin sa...

Finns framforhallning ens i den engelska ordboken? Forstar din irritation iaf. Hoppas du kom ivag till tysken trots allt! Kramar

Ewa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jag förstår din irritation på Susan. Har de ingen almanacka som ni kan skriva in era planerade aktiviteter? Det skulle ju underlätta för alla.