lördag 25 oktober 2008

Läskig kväll med pojkarna!

Dagen började med att jag och Franzi skulle och shoppa, hade en låång lista på saker jag och hon behövde. Jag hann köpa min Halloween- utstyrsel och sen började jag må jätte illa. Satt i en bås-toa i Willowbrook mall och försökte spy. Blev inte bättre av att det luktade parfym som satan över allt! Så Franzi skjutsade hem mig igen och då gick det självklart över! Typiskt!

Sen ikväll skulle mina "föräldrar" på restaurang och bio så jag och pojkarna skulle vara ensamma hemma. Jag var nere och gjorde efterrätt och tvillingarna sprang omkring i mörkret med ficklampor, och Jack såg tv uppe. Sen kommer Jack ner och säger att det är en man på våran gård. Jag som är mörkrädd så ini helvete pick panik, men visade det inte. Försökte få ur han exakt vars mannen var och om han gick in på våran gård eller om han bara stod längst ut på uppfarten. Sen gick vi upp för att se från fönstret dära, jag såg ingenting och Jack ville ringa polisen och be dom kolla saken. Jag ville gömma mig i garderoben och vänta tills min riktiga mamma kom och hämtade mig. Meen nu var det ju jag som skulle vara modig och vuxen, så jag fick lugna ner grabbarna och sen gick vi ner och åt efterrätt. Pojkarna älskar min mat, nöjd! :D Det bjöds på varma jordgubbar, hallon, banan och apelsin och till det fick dom glass. Jag som är så duktig med maten nu, jag vispade upp en äggvita med lite kanel och åt det till ;)
Sen såg vi på Discovery och somnade i soffan allihopa! Mysigt värre!!

Imorgon ska vi ha "fest" med grannarna för att det snart är halloween och så. Ska bli kul! Men före det ska jag och köra ben på gymmet! LÄNGTAR!!!
Hoppas träningsvärken kommer vara lindrigare denna vecka för förra var HEMSK!
No pain, no gain!

/Jo

Inga kommentarer: