söndag 26 oktober 2008

Pumpa-fest och träningspass

Idag var det dags för den årliga pumpa festen på kvarteret! Alla grannar var dära och hade med sina pumpor som alla blev så fräna! Det serverades buffé och dryck på löpande band. Var jätte kul att få vara med på en sånn hära tillställning! Längtar tills fredag då det är dags för halloween på riktigt! Ska börja sy min utstyrsel imorgon :)

Benpasset idag gick sådär bra, körde benpress och ländryggen ville inte vara med, känndes som att någon nerv kom i kläm och jag höll på att svimma.. Men det gick över och jag fortsatte med nya övningar. Imorgon ska jag jag väga och mäta mig och se hur det har gått. Men värdmamma har varit och handlat åt mig idag: Nått kilo kyckling, broccoli, keso, havregryn och avokado! Ska njuta av det :)
Det visade sig igår att vi visst har en köks- våg! Som väger gram också. Så då behöver jag inte köpa nån, så mamma jag kan köpa mig något annat bra för pengarna :D
Så min tanke var att börja väga maten nu och räkna kalorier för att ta det till nästa nivå!


Skitläcker tavla som grannen har gjort på alla barn i kvarteret från förra halloween. Hon är fotograf och har klippt ihop alla barns bilder till en enda stor. Hon ska göra en ny nu på fredag.


Mina pojkar förra halloween:


Frän pumpa!






Det var fullt med folk överallt som gjorde i ordning sina pumpor.
Här är en del av min familj.
/Jo (eller Joie som mina pojkar säger!)

Inga kommentarer: