fredag 24 oktober 2008

Minnen.

Ikväll ska vi säga hejdå till Verena som åker till Dallas/ Texas på lördag till sin nya familj. Får se vad kvällen har att bjuda på för skojj, det var tal om bio eller krogen :) Den som lever får se!
Tränade axlar, traps och mage idag, gick mycke bättre än förra veckan! Gårdagens ryggpass gick jätte jätte bra! Tog flera Person Bästa (PB) i flera övningar. KUL! Jag fick en ny vän på gymmet igår, men jag minns inte vad han heter. Han sa i alla fall att jag var duktig!

Imorgon ska jag och Franzi shoppa lite, en massa nödvändiga saker :) Som mat tex.



- När minnen är allt man har så känns det ganska tomt. Men det känns bra att få drömma mig bort ett tag, bara tänka och mysa med dom fina minnena. -


4 kommentarer:

Marcus sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marcus sa...

Kommenterade på fel inlägg och så gick det inte att redigera det, var tvungen att skriva ett nytt..

Du är då så seriös med träningen, önskar att jag också kunde börja om o träna på riktigt. Vad är knepet egentligen?

ps. paketet som du fick var ju helt och så, körde de på posten det genom en skördetröska eller? :) ds.

putte sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
putte sa...

Kul att se att du tar träningen på allvar. Men skaffa dig nu ett körkort och köp en Fairlane eller annan riktig Ford och slipp sedan tänka på sånt tjafs.
Du får nya navkapslar i julklapp!
/putte