torsdag 30 oktober 2008

Handsydd halloween-kostym!

Aaah, min nacke och rygg värker! Har suttit böjd över köksbordet i 3 timmar och sytt min halloween-kostym. FÖR HAND! :D Symaskinen fungerade tydligen inte,. meen det blir ju roligare så hära! Har nästan sytt färdigt klänningen och nu håller jag på med väskan. Blir att fara till Manhattan och Central Park, ska tydligen vara nån stor happening dära. Det ska nog bli kul :D
Var på promenad imorse i 56minuter. Börjar bli kallt ute nu, typ 10 grader bara! Igår lyckades jag få ihop 17.000 steg på min stegräknare. Typ 10.000 var shoppingsteg ;) Resten var promenad och springa-runt-i-huset-steg :)

Var och fixade naglarna igår, fick betala 60kr för att göra tre nya naglar och få ny färg. Efter att jag hade tjatat på henne ett tag gav hon med sig att fixa naglarna gratis och så behövde jag bara betala för nya färgen. Helt okej! :) Så nu är dom svarta och glansiga, perfekt för morgondagens bravader!

Mogronens citat: "This is your muscle Joie, and it´s a big one! Wow!" Thomas om min arm. Dom är så söta dom små liven, sen förklarade han för mig om blod, vener och syre. Alltid lär man sig då nå nytt!

Dags att laga middag och sen fara och träna ryggen! <3

/Jo

Inga kommentarer: