tisdag 28 oktober 2008

Det är kärlek det!

Jag är ledsen! TRE av mina nya fejk naglar har gått av idag! Ska gå dit imorgon och dom ska få fixa dom gratis, tänker inte betala ett öre till för att sätta dit dom! Nog faan ska dom väl hålla längre än inte ens 1½ vecka?!!? Två naglar gick av när jag skulle öppna bildörren, den tredje på gymmet när jag satte ner handen i fickan, och dom hära som skulle vara sååå tåliga och bra.. Tveksamt.
Har just duschat och ätit efter kvällens pass; biceps, triceps, mage och cardio. Jag älskar att träna armarna, kan ju bero på att jag känner mig hyfsat stark i det, har tekniken och känslan och ser resultat fort.. Tycker inte alls det är lika kul med axlar och bröst, men det har jag ju dock inte tränat speciellt mycke någonsin. Sen är det muskelgrupper där det inte syns lika bra resultat som benen och armarna.. Men det kommer väl i framtiden, har ju just börjat om och träna så.
Igår blev jag glad när lill Thomas petar mig i magen och säger: "Joie, did you loose weight?!" Sötaste ungen, han fick ett fett plus i kanten den dagen.
Men idag så säger Jack till mig "Johanna; You have chubby legs! And ass!" (För er som inte kan engelska: "Du har knubbiga ben och rumpa". )
Så då brottade jag ner honom och kittlade han tills han sa att jag har smala och snygga ben! Om man säger det nog många gånger blir det kanske sanning :D

Den roligaste kommentaren jag någonsin har fått av en människa var från en 6- årig pojke på min praktikplats för några år sen: "Men fröken, du är ju lika tjock som Mulle Meck!!!"
Det är kärlek det!

/Jo

4 kommentarer:

Anonym sa...

lust att msna lite?
Emelie_Ullman@hotmail.com
om du nu vill ;)

Marcus sa...

Du har då bra pli på dina pojkar :)
Jag har för övrigt börjat om att träna nu, men inte så seriöst dock..körde ett pass mage/lår med en storsatans borrmaskin. Fråga nu inte hur det går till för det är svårt att förklara, men det var effektivt :)

Anonym sa...

Du har blivit utmanad! :)

Johanna Lundberg sa...

Hahaha, nee jag vet ju att du lyckas med det mesta du tar dig för ;) haha! Typ som din tand-olycka! :P När ska du komma till USA och hälsa på mig då?