fredag 31 oktober 2008

Det är sånna hära tillfällen man lever för.

Är nu nästan färdig med min dräkt för kvällen, har lite kvar på väskan. Sen är det bara det där jäkla löshåret som ska dit också.. hur det då ska gå till!?

Var och körde ryggträning ikväll, gick jätte bra! Avslutade med 15 min på cross-trainern, tungt och snabbt. Höjde inga vikter från förra passet, men jag gjorde betydligt många fler repetitioner på nästan alla set! :)

Sen när jag kom hem satt mina "föräldrar" vid köksbordet och surrade. Så jag satte mig ner och vi pratade om allt mellan himel och jord. Från deras arbeten till vad jag ska göra när jag åker hem till Sverige och om resor. Jag nämnde att vi hade pratat om att åka till Washington DC under thanksgiving (fre-sön). Då säger dom att dom ska dit och hade tänkt fråga mig om jag ville följa. Dom har släkt där så vi åker på onsdag morgon och sover hos dom under thanksgiving, och sen är tanken att bo på hotell i WDC till lördag :)
Susan frågade vad jag hade för planer på lördagkväll och frågade om jag ville mysa med henne och pojkarna för Julius är i South Carolina och hämtar hem våran nya bil! Laga god mat, snacka skit och dricka vin var hennes förslag. Haha, vinet tackar jag nej till, men resten låter bra!

Susan frågade om jag ville följa med dom på en resa under Springbreak (jag vill bara skratta när jag hör det ordet, ni som var med på Studenten förstår varför ;) som är i april, giivet sa jag och det blir nog Disney World :D

Sen nämnde jag att jag vill gå och se på hockey, närmare bestämt NY Rangers med världens hetaste karl i målet; Henke Lundqvist.. aaaah. Då säger min värdpappa att vi borde fixa biljetter och gå och se! Jippiee!
Vi ska även ska gå och se The Lionking på Broadway!

Sen säger dom även att jag har två extra veckor att resa i sommar när pojkarna är på summercamp. Då kanske jag har sammanlagt 4 semester veckor och sen 4 veckor till efter mitt år är slut. Great!
Dom sa att dom var jätte nöjd med mig och tycker att allt funkar jätte bra! Känns skönt att veta, jag trivs väldigt bra också! Till veckan ska jag ta amerikansk körkort, enkelt; bara teori sen är det klart. billigt är det också.

Dags att sova klockan är ju snart ett! Usch, jag som brukar sova kring 11 ;) Sovmorgon imorn dock, päronen är hemma så jag är ledig.

Ps. Mina småkillar ska vara uteliggare på halloween, planen var att inte borsta tänderna på hela veckan. Vilket jag satte stopp för! Knasungar, blir spännande och se resultatet imorgon! Ds.


Godnatt, och godmorgon för er i Svennelandet!

/Jo

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig!
Hittade din blogg, kul att läsa om hur du har det å så när det var länge sedan man såg dig sist.Verkar som att du har det bra och trivs:)Ha det bra!
Springbreak haha

Ha det bäst!

Sandra