söndag 5 oktober 2008

Följer trenden med en blogg



Börjar med att skriva hej och välkommen till min blogg!

Kommer att skriva om vardagliga saker som händer i mitt liv. Om livet som aupair, hur det går med min nystart av träningen och vad jag gör mest hela tiden i USA :)

Bor i Montclair, New Jersey med en familj på 5 personer. Tar han om en pojk som är 11 och tvillingpojkar som är 7. Det är skit roligt och allt funkar jätte bra! Har hittat flera kompisar hära som också är aupairer, mestadels tyskar ;) Synd eftersom jag inte förstår tyska! Haha! Men det funkar bra att prata engelska och jag gör mig förstådd hela tiden. Lär mig väldigt mycke varje dag :)

Nu ska jag ut och springa ett tag!

Hoppas att det ska bli intressant läsning för er och att ni kommer att följa min blogg :)

/Jo

Inga kommentarer: