onsdag 30 september 2009

San Diego

Nu är vi i San Diego, nästan i Mexico. Var och shoppade lite idag :)
Nästa och sista anhalt blir Los Angeles och Hollywood. Det blir nog höjdpunkten pa Västkusten.
Sedan sist har vi varit i Santa Barbara, Huntington beach, Newportbeach (Fran OC) och Laguna Beach.

Ska bli skönt att komma hem och leva i ett hus och inte i en resväska. Jag hatar min gula resväska lite, den är saaaa dumt utformad med öppningen.

Idag är det sista september... ofattbart!
Nagot annat som är helt OFATTBART är att JAG Johanna Lundberg har inte sovit en enda minut under varan bilresa fran San Francisco ner till San Diego. Jag som somnar innan vi ens är i Jävre. Duktiiiii jag =D


Pa aterseende gott folk..
Joie

3 kommentarer:

Mamma sa...

Grattis! Du som har många timmars sovande i bil i ditt liv. Men det är väl så mycket spännande att se på. Och så trevligt sällskap.Jo det är sista september idag, Och snart så är du hemma. Vi är många som längtar efter dig! PUSS och KRAM.

Marcus sa...

Jag vill också cruisa runt på alla häftiga stränder och LA! Kom hem nu för bövelen.. här är kallt, mörkt och blåsigt till skillnad mot California :)
Nästan i Mexico sa du? Läste nyss en skum sak:

http://www.foxnews.com/story/0,2933,529935,00.html?test=latestnews

Moster sa...

Lite ego tänkt men det är skönt och se hur tiden tills du åker hem tickar ner på bloggen, vi längtar :)