söndag 9 augusti 2009

Så var denna födelsedag över

Nu är min dag snart över.. 5 min kvar.
Hade superkul med tjejerna som var hära på middag och fika, fick biljetter till 6 Flags som är typ som Lisseberg, 1 flaska Jägermeister och massor med tysk choklad som är äckligt god.
Ska få en ny telefon från papi, ullsi och mackan. Förhoppningsvis så kommer den med marcus på torsdag :) Jag är glaaaad som tusan för det!! TACK!

Till det trista dårå... mina värdföräldrar har inte ens sagt grattis till mig idag av någon konstig anledning. Dom är skita konstiga och jag vet inte alls vad som är fel för dom säger inget. Så imorgon när dom kommer hem från jobbet måste jag då fråga vad som är fel och prata med dom om denna dag för så hära har dom aldrig varit förr.
Men kan man inte ens säga grattis?!?!?!


OH HELVETE vad det åskade nyss, jag sket nästan i brallan. Det var det högsta jag någonsin hört!! Nu ska jag sova...


Grattis på födelsedagen fina du! Hoppas du får en bra dag och ät hela tårtan själv :)

Joie

Inga kommentarer: