tisdag 25 augusti 2009

Mackan på besök.

Tydligen är jag sämst på att uppdatera. Skämmes ta mig faan.

Bronx Zoo var coolt, Marcus fick en ny bästis i form av 3årige John. Poolparty i Orange på kvällen.
Lördag shoppade vi hära och party på kvällen hos oss och sedan utgång på Lounge 46.
Söndag for alla tjejer till beachen och Marcus stannade hemma coh var bakis. Jag skippade beachen och for upp till Josh och sedan åkte jag hem med tjejerna.
Under veckan hängde vi i NY och lejdade oss. Såg massa saker och åt äcklig mat. Även god också. Svettades som grisar i solen och ville döööö. Men vad gör man inte för en sightseeing sugen brorsa?!

Tisdag flyttade jag ut ur mitt rum och in i det nya. Tisdag sov vi på hostel i Harlem. Onsdag till torsdag sov vi på hotell i Wayne. Schysst. Vi missade frukosten. Kan du tänka dig att syskonen Lundberg sov för länge?! Händer väl aldrig. Erhm..

Torsdag kom ungarna hem från camp och den nya aupairen anlände också och hon är väl schysst. Jag vet typ inget om henne, hon är gode tyst. Inte som jag. Barnen var som ett plåster på mig och kramade mig hela tiden. "Joieeeeee, hug"
Det kommer nog funka bra med henne, men hon är nog inte lika galen och påhittig som jag. Full i faan med andra ord.

Fredag festade vi till på Guitar Bar i Newark och lördag åkte Mackan hem. Jag tog tåget till Long Branch och hälsade på Josh. Sedan på söndag åkte jag hem igen och hookade upp med tjejerna och lagade middag och snackade skit.

Vi har haft det jätte bra 10 dagar tillsammans utan bråk, typ rekord för syskonen Lundberg. haha! Godiset är slut och magen växer. haha måste dieta när jag kommer hem. Har typ levt på godis senaste 2 veckorna. Eller var det senaste 5 åren?! Whatevaaah, petitesser typ ;)

Jag älskar fortfarande min nya mobil och den är perfekt. My love.


Numera jobbar jag mellan 7-15.30 varje dag. Inga mera kvällar eller helger. Perfekt! :)
I helgen kommer Josh hem och det blir kanske kanske sista gången vi ses... :'(
Om två veckor åker jag och Natalie till Chicago och nej jag kommer inte ha med mig datorn. Kommer dock ha samma mobilnummer då som nu. Smsa om du vill.


Var med tvillingarna och fiskade i en damm idag, slängde i kroken och fick största firren av alla. En abborre. Jag är kung.
Nu ska jag ringa min lilla mor och sedan ska jag löpa som en gasell till gymmet. Som att jag ens är så graciös.

Puss och kram hallongam

1 kommentar:

Moster sa...

Som vi väntat på att läsa om hur ni har det, du och Mackan.
Förstår att ni haft toppen kul.
På Stargate är allt bara bra, förutom "lill"kusinen som åkt skateboard utför en asfalterad backe utan skydd, mkt hud blev kvar i backen efter kraschen :(
Kramar från oss :)