onsdag 26 augusti 2009

joie heter jag å jag levererar lite skitsnack nu

Igår var jag och tvillingarna och fiskade. Jag slängde i kroken en gång och drog upp en stor abbore. I en jävla damm vare = mini fiskar. Så jag vann och drog upp största.
Idag for vi och fiskade igen, Michael drar upp en SKÖLDPADDA, jag skrattade mig harmynt. Herre så kul. Den hann släppa innan jag han upp med kameran. Rolig syn för ett svenneöga.

Snackade lite med min amerikanska morsa idag, om hur det funkar med nya aupairen och hur jag känner mig med flytt, resa och hemresa och så. Hon sa då att "pojkarna kommer sakna dig jätte mycket. Vi pratade om det ikväll och dom tycker att det är så trist att du ska fara och att dom vill maila och ringa på skype."
Thomas frågade idag om jag kunde lämna burken med Grillkrydda till dom för att dom älskar den sååååå mycket. Jag sa givetvis och att det fanns mer i skafferiet att fylla på med.
"YEEEEESSSS!!!!!! JOIE YOU ARE THE BEST!!!!!"
Dom har till och med introducerat deras kusin Sarah för grillkrydda och hon blev helt såld. Som mina vänner. Bäst helt enkelt.

Thomas: "Michaels favorit kläder är dom blåa shortsen och den röda Pita tröjan. Piteea. Pitteaa. I cant really say it i think." Dom försöker iaf!
Josh fick en svart piteå tröja i lördags och så hade han den på sig på söndag när dom hade möte med laget, massor med folk frågade vad det stod på hans tröja, han är ju full i faaan så han svarar: "It means killer in swedish". Och dom tror honom, haha!


På lördag smäller det och vi har avskedsfest för mig, Julia, Natalie, Franzi och Susi. Kommer bli fett kul samtidigt som det är tråkigt och ledsamt.
Om två veckor sitter jag och Nat i Chicago och dricker en drink. Om tre veckor sitter jag och Nat i coconut-bh och dricker en drink on the beach på HAWAII!!! Sug på den du! Avis som faaan som du är!

Go natt pårä din gamle räv.

Joieee

1 kommentar:

lisa sa...

HAHAH skrattar ihjäl mig åt sköldpaddad, så jävla sjukt! ååh, att jag är avis på dig just nu kan du SKRIVA UPP. hawaii! blUUÄÄä vad roligt