lördag 6 juni 2009

En dag jag hoppades aldrig någonsin skulle komma.

Skrev i förra inlägget om ett tungt besked hemmifrån om att Subway ska sluta med min absoulta favorit chicken tikka... Men det kan slänga sig i väggen. Det var mer eller mindre ett skämt om att det är så hemskt, Skit sak som inte betyder någonting alls...

Fy faaaan, idag fick jag ett fruktansvärt besked hemmifrån. En person som står mig väldigt väldigt nära i min släkt är sjuk. Cancer i kissblåsan, operation om 2 veckor och framtiden är oviss. Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt går bra och att cancern är godartad.
Jag har bara väntat på denna dag, en dag med ett tungt besked hemmifrån. Nu när jag är så långt borta. Jag sitter och grinar nu och kan inte sluta tänka på dig... Men jag vet att du är lika tjurig och envis som jag så VI kommer alla klara det hära tillsammans.
- För vad är jag utan dig?

Jag älskar dig så otroligt mycket!!!
/Johanna

1 kommentar:

Your F-friend sa...

Fruktansvärt tråkigt och jag känner med dig. Kom bara ihåg att hoppet är det sista som lämnar en. Kämpa på!

Mvh