tisdag 19 maj 2009

Han är en liten gentleman.

Jag bor med en liten gentleman.
- Ett par dagar i veckan ger han mig blommor att sätta i ett glas.
- Idag sa han ; "Johanna, did u loose weight?!"
- Imorse hjälpte han mig att vika tvätten.
- Varje dag får jag massor med kramar.

Men mestadels är dom småplågor ;) Haha, men jag antar att det är så att ha barn. Tur jag inte ska ha några än på några år. Men jag vill bli faster! -PIK M-

Jag har hittat ett super bra ställe nu! Panera Bread heter det, är typ som Subland. Men dom har mer mat, gratis internet och suuuuper goda soppor, paninis och mackor. Åt en löksoppa igår och den skulle du ha smakt på pappa! Den är i en klass för sig.
Nu ska jag möta Natalie där för en tidig lunch och laptop häng. Blir nog en cheddar och broccoli soppa idag.
Jag har datorn med mig så ring mir på skype vettja :)

Herrå!

J.

1 kommentar:

Mamma sa...

Jag har just ätit en supergod broccolisoppa. Hade varit trevligt att äta den med dig.KRAM!!