måndag 13 april 2009

Vi äro alla lite dumma ibland

Hittade två dokument häromdagen med massa citat. Man kan ju undra vad vissa tänker med ibland. Senast igår kläckte jag ett sjuuuukt pinsamt citat.
Snackar med Marcus på Skype och jag har min webbcamera på, sminkar mig samtidigt. Sätter spegeln framför min egen webbcamera och frågar honom:
"Kan du se dig själv nu ällä?!?"


Här kommer en salig blandning av citat från roliga gullpuckon jag känner.
(J är jag och K är Karin)

"Det är ingen som hör när man fiser på tåget. Det är bra! Jag är fisig." Karin ser förelarna med att åka tåg :P


"Men vars har jag min husvagn? Meeen här i ärmen är den ju" Jag letade min halsduk.


"Jag kan fisa hära för italienarna förstår ju inte svenska" Lisa E i Italien


"Åh, en Volvo. Sånna finns ju inte i det här landet!" Karin trodde att vi var utomlands, vi var i Stockholm.


Denna person får vara anonym annars blir denna arg på mig tror jag.
#: Nu måste jag nog bajsa!
#: ÅÅH NEJ!!! Skriker # från toan.
Jag: Vad händer???
#: Jag fes bara! Men nu kommer det nog bajs tror jag.


"Aaarghh! Jag fick din stortå in i röven" Okänd


"Anledningen till att jag tränar så mycket är för att mitt huvud är så stort så jag behöver en stor kropp så det matchar" Marcus USA


Konversation mellan mig och en amerikansk kille
- Så, vart är du ifrån?
J- Sverige.
- Jaha... vart är det då?
J- I norra Europa
- Aaah, det är i Asien va?!!?
J- Ser jag det minsta asiatisk ut tycker du?
- Njaee... inte direkt.
J- Dumma jävla amerikan!

Karin ställer två cider bredvid varandra. Det är 50 cl i båda men den ena är en burk och den andra en flaska.
K: Det ser ut att vara myycke mer i glasflaskan!
J: Det hade en fyraåring också sagt!


K: Åh balklänningar! Men hur fina var dom på en skala?
J: HAAAHHAHAHAHAHA!
K: Vad är det med dig då?
J: Affären heter ju fan Scala!


K: Kommer det nån sån där hit slår jag dom jävlat säkert! Jag är allvarlig!
J: Är du?
K: Nej..


"Vi går dit och sitter där tills vi går tillbaka" Karin


"Men är du dum 22 gånger eller?!" En basketgrabb


"Odla stor skalle" Karin


"Det är min fettovecka" Okänd Pitebo


" Pissa i brevinkastet åsså tjuvplingar du" Marcus 25år


"Jag hoppas vi får vara själv i kupén. För jag håller på att bajsa ner mig." Återigen denna anonyma vän


"Har du barnbarn?"
"Nej jag har inga barn ens!"
"Men du har väl i alla fall 2 i magen?!"
Pojke 4år


" Jag har ett lypsyl i min fitta!" Flicka 3år.


" När jag är hemma brukar jag pilla jätte jätte mycke på snoppen, äta snorkråkor och spela dataspel!" Pojke 5år


Flicka 5år säger till mig:
"Har du en bebis i magen?
-"Hahha neej det har jag inte.
"Men den är ju så tjock!"



"Jag och mamma och Ida har en rumpa och pappa har en snopp. Snoppiloppi! En snopp i rumpan kan man ha" Flicka 2,5år


"Jag slog knät i kuken" Bemo


''Du är ju lika tjock som Mulle Meck!" Pojke 6 år. Tur för mig att Mulle är smal.


"Min snopp är 4000mm! Alltså FYRA cm!" Bemo


"Jag assosierar Red bull med sperma. Och det är ju inte nått jag dricker frivilligt!" Veronica


Samtal mellan två 3åriga tjejer:
"Du kan få gifta dig med min kusin Ronja. Hon är fin. Hon har en klänning och en kjol!"


J- "Kolla!"
K- "Men vaars?"
J- "Men dit min mage pekar" Svullen Johanna mage i Thailand


" Snällaa! Det vore jäätte bra om du kunde sluta banka på dörren." Phi phi island Johanna


"Jag skulle uppskatta om han kunde återvända till sin elefant."
Karin i Thailand


"Can we die there?!" Jag när vi anländ till Mae Haad Cove, Kohpangan trötta och hungriga


"Honeymoon betyder ju för fan Honungsmåne!!" Johanna


" Det känns som att jag ligger på en varm platta. Och att jag borde gå av nu."
Solbrännd Johanna på Railey beach, Krabi Ao nang


"Ska vi åka med järnvägsstationen?!" Johanna i Thailand


"Vi kan ju åka med the airport!" Johanna i Thailand


K- "Men vad blir det om en hund parar sig med en katt?"
J- "En kund,.. eller en hatt!"


"Håll näsan!" Johanna


"Jag vill klia på myggbetten så att det blir köttsår och blodet sprutar!!" Jag i Thailand


"My brain is in standby" Giada


Hära följer några sjuka citat från BF3B 2003- 2006

"Åh, har du Ica´s billiga Euroshopper choklad?! Det finns dom som har omkommit av deras köttfärs." Emil



"Där ljög vi va?!" BF3B


J- "Vad heter den dära ställningen?"
Emil- "Kåtakrabban"


"Menspudding" Okänd


"Du flyter inte, det är ditt arsle som bottnar!" Emil till Karin


Karin- "Jag har ont hära." Pekar på ryggen
Emil- "Det är för att du är överbelastad"


"Jag tror att du skulle vara snygg i betar" Emil till mig


"Deadline för detta är... !" Yvonne "Deadline" W


"Jag orkar inte mera... - Hulk hulk- Åååååååhhhhh!!" Mentor Ewa tyckte att vi var pain in the a s s

Det finns mängder med citat från skoltiden, men jag har dem uppskrivna hemma i Svearike. Tänk vad man är blond ibland.


Over and out! J.

3 kommentarer:

Karin sa...

Hahahhahaha, det här var ju alldeles underbart! Jag skrattar än.

kusse sa...

hahahahahnhaa du är ju sjuk!

Moster sa...

Lite å göra, lr?

Kramar från Vännäs : ))