onsdag 11 mars 2009

Snabbt men Kärt återseende

Planet var i tid och så plötsligt dök det upp två trötta piiitboor på Newark airport. Först blev det kramkalas och sen stod vi ute och surrade medan Hasse hetsrökte två cigg, haha.
Jag fick min handväska, två klänningar, ett par jeans, kryddor och dip, lypsyl, godis och ett paket till pojkarna. Tack kära mami :) Dock får dom söta små godisarna vänta med att se botten av min enorma mage i ca 4veckor till... kul ens.

Sen var det dags för dem att checka in för nästa flight till Orlando, och nej jag är INTE avundsjuk alls.. -ironi-
Nu är det bara 5½ vecka tills pappsii och Ullsi dyker upp. Men då måste jag ändå till Queens och möta dem, åka buss, subway och taxi. Ett smärre projekt som lär ta några timmar.

Nu ska jag till Natalie, vi har den obligatoriska tjejkvällsonsdagen. Denna kväll ska vi spela spel, jag ska äta fruktsallad och någon annan äter vanlig sallad och någon annan en smörgås.

J.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingrid...
Kul att du hann träffa Roger, det var väl ett kärt återseende...om än bara för en kort stund. Hörde att han varit skitnervös när han gick genom tullen med allt "pulver" jag merar kryddor som du beställt.Ha de bra och var rädd om dig.

Anonym sa...

Har pratat med Roger en snabbis. Han är stum av alla intryck.De är på dragracingtävlingen nu.