onsdag 11 mars 2009

En regnig onsdagmorgon.

Ibland har jag ju jakla tur!! Som jag skrev i forra inlagget sa ska jag traffa Roger pa flygplatsen, och det ar idag! Inte torsdag! Eftersom mor inte svarade pa jobbet fick jag ringa "farmor" och fraga, hon lat sjuuukt forvanad nar jag sa "Hej det ar Johanna". Hon hade nog inte forvantat sig att jag skulle ringa. Haha.
Sa i alla fall ska jag fara till flygplatsen om nagra timmar, ska bli kul att se Roger och Hasse och sen fa alla saker som mamma skickat med till mig. Jippiiiee! :)
Svart att forsta att det var nastan 6manader sedan jag traffade nagon hemmifran.. 

Haller just nu pa att gora ungsbakad kycklingfile. Kryddad med vitlok, farsk timjan och Grillkrydda. Sen ska jag skara det i skivor och har pa mackan eller i salladen. Skit bra att ha i kylen och bara ta fram. Ska aven gora lite tacokottfars som ar svinigt gott att ha i sallad. 

Gjorde en forjavla god sallad i helgen med tre olika salladssorter (och jaa mamma jag tycker om ruccola nu), tomat, lila karnfria vindruvor, avokado, agg, valnotter, apple, rod paprika, stekt kalkonfars och tacofars och lite vinegrette dressing.

Nu ska jag sova en liten stund, kunde inte somna i tid eftersom jag tankte sa mycket. Ringa mamma, onsdag eller torsdag? Varfor ar tajmingen ofta inte med mig, fuck u saken. Haha..
Smell ya later peeps!

J. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Du i ett nötskal.Jag hade sagt onsdag,kommer Roger. Tur, för då har du ingen skola!
Hoppas att ni hann träffas.Ring, ring!