tisdag 3 mars 2009

En avverkad helg.

Fredag jobbade jag vilket innebar pizza och film med pojkarna.

Lördag for jag och Giada till Brooklyn och fick oss en klippning av hår. Gratis dessutom. Blev 1½cm kortare, mera uppklippt och luggen är betydligt kortare och fräschare än innan!
Sen åt vi pizza och pasta på en italiensk restaurang, blev bjudna på dricka och efterrätt för att servitören blev småkär i mig. Hahha, Giada tyckte han såg ut och pratade som Långben. Mycket sant. Och nej jag tänker inte gå på nån dejt med han.
Sen bar det av mot Montclair igen eftersom jag skulle jobba. Film och karra med Giada och pojkarna.

Söndag for vi till NY och visade Franzi´s syster runt. Bla. Central Park, Ground Zero och Times Square, åt lunch på Scandinaviska restaurangen Smörgås Chef Village. Blev en köttbullsmacka med potatissallad, sistnämda var inte så god. Och lingondricka med kolsyra som var god.
Äntligen var Julia tillbaka från Florida och brun som en chokladkaka. Det blev ett kärt återseende med glass, godis, soppa och bröd och filmen 21.

Central Park

Central Park - Giada, jag och Franzi

The haircut.

J.



1 kommentar:

Anonym sa...

you look awesome!;P