fredag 27 februari 2009

Allt blir ju vad man gör det till.

Det finns inget som gör mig så arg som dammsugare. Jag är alltid förbannad när jag städar. Den fastnar över allt, det blåser varmluft i fejjan om man är för nära, sladden gör knutar på sig själv, sladden flyger in och piskar till på fotknölen. Munstycket losnar, och slangen är tamej fan över allt. Så min lösning på detta är att jag får en sån hära:

Tänk vad jag skulle städa ofta då! Städa är ju inte kul eller glamoröst på nått vis, men nog känns det mycket bättre när jag tossar omkring i högklackat, dansar som Britney Spears och sjunger så det skär i öronen.

J.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom skorna var snygga. :)
Men det gör jag med, fast Lydia äter ju typ upp mig just nu. :P Haha, aa jag siktar också in mig på att snart kunna göra en sån där grej. ;D
Kram